Lesson 1.
Тема: Вступ. Привітання.
Мета: ознайомити учнів з новими ЛО та фразами; активізувати вивчені
лексичні одиниці в мовленні; ввести запитання What is your name?; вчити давати
відповіді на запитання.
Розвивати
швидку реакцію, увагу та пам’ять.
Виховувати
ввічливість у взаємовідносинах між учнями, підтримувати доброзичливу атмосферу.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Обладнання: підручник, робочий зошит, плакат з фразами привітання.
Хід
уроку.
I.
ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting/ Привітання.
– Let’s greet each other with English word.
– Hello! Hi!
– З сьогоднішнього уроку ми будемо вітатися лише англійською мовою.
Учитель знайомить учнів з підручником та його героями, пропонує
варіанти привітання.(Аудіо супровід: Hello.Intro). Починає вводити фрази
класного вжитку.(Open your books,…). -Look! Listen! Repeat! Дивись! Слухай!
Повторюй! (аудіо супровід:Unit 1-Les-1_T-1p-4);
2.Постановка проблемного питання.
-Діти, як ви гадаєте, навіщо нам вивчати іноземну мову?
(Учні відповідають на питання вчителя).
3.Бесіда про необхідність вивчення іноземних мов.
(Учитель знайомить учнів з поняттями «рідна мова», «іноземна мова»,
допомагає згадати,які іноземні мови існують, у яких країнах говорять
англійською мовою, підводить до думки про практичну необхідність вивчення
англійської мови. Наголошує на сферах застосування англійської
мови:спілкування, перегляд оригінальних фільмів та читання книг англійською
мовою; розуміння комп’ютерних програм, що написані англійською мовою).
4.Фізкультхвилинка.
(Учні разом з
вчителем розучують фізкультхвилинку).
-Look at the ceiling!
-Look at the
floor!
-Look at the
window!
-Look at the door!
5.Порівняння звуків англійської мови та рідної.
-В англійській мові:26 літер
та 44 звуки. Звук (фонема) є найменшою одиницею звукового ладу мови. Саме
завдяки звукам ми розрізняємо слова та їх граматичні форми. Кожен звук має свій
графічний вираз в системі фонетичної транскрипції, яку на письмі відображають у
квадратних дужках []. Транскрипція англійської мови допомагає нам зрозуміти, як
вимовляти той чи інший звук в англійській мові. Завдяки їй ми можемо прочитати
будь-яке навіть незнайоме на Ми маємо 20 голосних і 24 приголосних звуків.
Голосні звуки в англійській мові – це ті, при вимові яких струмінь повітря не
зустрічає на своєму шляху перешкоди, яка виробляє шум.Вони є довгі та короткі:
[Ʌ], [і: ], [і], [ͻ: ], [a],[U: ], [U], [ð], [ϴ], [V], [W]. А приголосні якраз
і відрізняються наявністю шуму, коли ми долаємо цю перешкоду.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.
Повідомлення теми і мети уроку:
Сьогодні на
уроці ми навчимося вітатися, прощатися,
давати відповіді на запитання, знайомитися з новими словами та фразами,
складати міні – діалоги. А також вивчимо новий віршик.
2. Введення нових ЛО.
а) Семантизація нових ЛО шляхом перекладу.
– Подивіться
уважно на малюнок. Що роблять дівчатка? (вітаються та називають своє ім’я)
– А тепер послухайте уважно, як правильно
задавати запитання «Як тебе звати?»
What is your name?
– А відповідаємо вже знайомою для вас фразою:
I am Sasha.
– Але ми можемо назвати не лише своє ім’я, а й
також ім’я свого друга.
– Це ми можемо зробити за допомогою фрази:
This is Ann.
Speaking
-Rhyme! Вірш!
(Учні розучують віршик «Good Morning з вчителем).
- Good morning! Good morning,
- Good morning to you!
- Good morning! Good morning,
-I’m glad to see you!
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Summarizing /Підведення підсумків уроку.
-Давайте згадаємо, які перші слова та фрази англійською мовою ви сьогодні
навчилися говорити, що ви запам’ятали про звуки англійської мови?
Homework / Домашнє завдання.
Потренуватися у вимові нових звуків. Повторити нові слова та фрази
привітань.
-Stand up,please! Good-bye, children!
Lesson 2.
Тема: Розповідь про себе.
Мета: повторити слово-привітання, навчити учнів представляти себе,
розвивати навички монологічного мовлення, виховувати любов до іноземної мови та
повагу до однокласників.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Обладнання: підручник, робочий зошит.
Хід
уроку.
I.
ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting/
Привітання.
T: Hello, children!
Ps: Hello!
2.
Повідомлення теми та мети уроку
T: Сьогодні на уроці ми потренуємося вітатися й прощатися
англійською мовою. Крім того, ви навчитеся називати своє ім’я під час
знайомства. Let’s start our les-son. Почнемо наш урок.
3.
Перевірка
домашнього завдання
T. What was your homework for today? Що
було на Д.З. (повторення алфавіту та слів привітання).
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.
Повторення та активізація ло теми.
Бесіда з учнями.
Т (по черзі звертається до кожного учня): Hello! Hi! Goodbye!
Bye!Учні відповідають словами привітання або прощання.
2. Презезентація НЛО
1)Бесіда з учнями. T: Look! I am... (називає своє імя).Отже, під
час знайомства, щоб представитися, ви кажете: «I am...» — і називаєте своє
ім’я. Наприклад:«I am Nina», «I am Denis», «I am Olha», «I am Mykola».So repeat
after me: I am...Кожен учень представляється за допомогою вчителя
2) Рольова гра.
Учні в парах розігрують ситуацію знайомства: вітають один одного,
називають свої імена і прощаються.
P1: Hello!
P2: Hi!
P1: I am Olena.
P2: I am Yaroslav.
P1: Goodbye, Yaroslav!
P2: Bye, Olena!
Speaking
Впр.1,2 с.12-13 T:
Look and say. Подивіться і скажіть. Що каже дівчинка на першому малюнку?Учні
відповідають.
T: Що кажуть хлопчики на другому малюнку? Учні відповідають.
T: Що каже дівчинка на третьому малюнку?Учні відповідають.
Writing
Учні записують коротку історію про себе в зошит. Учитель стежить за
правильністю написання.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Summarizing /Підведення підсумків уроку.
Опитування учнів про те, що нового вони дізналися на сьогоднішньому
уроці.
Homework / Домашнє завдання.
Вивчити розповідати про себе за схемою.
Finish the lesson by saying goodbye to the pupils as they leave.
Pupils say goodbye to you.
Lesson 3.
Тема: Улюблений вид спорту.
Мета: ознайомити учнів з новими ЛО з теми та фразами; ознайомити
з рахунком віл 1до 12, активізувати вивчені лексичні одиниці в мовленні. Розвивати
навички читання, говоріння, письма;сприяти розвитку пам’яті, уваги, уяви; виховувати
всебічно розвинену особистість.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Обладнання: підручник, робочий зошит.
Хід
уроку.
I.
ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting/
Привітання.
T: Good morning children! How are you
today?
P: Good
morning teacher! We are fine, thank you. How are you today?
T: I am
fine, thank you very much.
2. Перевірка готовності учнів до уроку, перевірка Д.З.
3. Повідомлення теми, мети та завдань уроку
T: Today we'll speak about numbers and sport.
We'll revise the numbers from 1 to 12
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
-Пояснення числівника
Числівник (The Numeral).
Числівник
– частина мови, що позначає кількість предметів (кількісні числівники), а також
порядок предметів при лічбі (порядкові числівники).
Кількісні числівники.
0
– zero, o [ou], naught, 1 – one, 2 – two, 3 – three, 4 – four, 5 –five, 6 – six, 7 – seven, 8 – eight, 9 – nine, 10 – ten, 11 – eleven, 12 –twelve, 13 – thirteen, 14 – fourteen, 15 – fifteen, 16 – sixteen, 17 –seventeen, 18 – eighteen, 19 – nineteen, 20 – twenty, 30 – thirty, 40 – forty, 50 – fifty, 60 – sixty, 70 – seventy, 80 – eighty, 90 –ninety, 100 – a / one hundred, 200
– two hundred, 300 – three hundred, …
1,000 – a / one thousand; 8,000 – eight thousand; 200,000 – two hundred thousand; … 1,000,000 – a / one million; 6,000,000 – six million;
121
– one hundred and twenty one (books);
7,006
– seven thousand and six.
Speaking
a) T:
What do you do to be healthy? What do you suggest and individual shoud do to
keep fit? (Discuss it in pairs).
Possible answers;
-
get rid of bad habits;
-
do much exercise;
-
avoid eating junk food;
-
eat vitamins;
- go in for sports.
b) T: Answer the following questions filling in the spidergrame.
Why do people go in for
sport?
To be
disciplined
For enjoyment
To keep body slim
To be sleem
-
Ознайомлення з
новими ЛО
sport |
[spɔːt]
|
спО:т
|
спорт
|
|
2
|
soccer
|
['sɔkə]
|
сОкэ
|
футбол (американский)
|
3
|
baseball
|
['beɪsbɔːl]
|
бЭйсбол
|
бейсбол
|
4
|
football
|
['futbɔːl]
|
фУтбол
|
футбол
|
5
|
golf
|
[gɔlf]
|
гОлф
|
гольф
|
6
|
basketball
|
['bɑːskɪtbɔːl]
|
бА:скитбол
|
баскетбол
|
7
|
ice hockey
|
['aɪsˌhɔkɪ]
|
Айс хОки
|
хоккей (на льду)
|
8
|
rugby
|
['rʌgbɪ]
|
рАгби
|
рэгби
|
9
|
field hockey
|
['fiːldˌhɔkɪ]
|
фИ:лд хОки
|
хоккей (на траве)
|
10
|
volleyball
|
['vɔlɪbɔːl]
|
вО:либол
|
волейбол
|
11
|
badminton
|
['bædmɪntən]
|
бЭдминтэн
|
бадминтон
|
12
|
table tennis
ping-pong |
['teɪbl 'tenɪs]
['pɪŋˌpɔŋ] |
тЭйбл тЭнис
пин-пон |
настольный теннис
пинг-понг |
13
|
tennis
|
['tenɪs]
|
тЭнис
|
теннис
|
14
|
chess
|
[ʧes]
|
чЭс
|
шахматы
|
Reading.
Впр.3 с.15
Writing
Впр.2 с.15
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Summarizing /Підведення підсумків уроку.
Сьогодні ми працювали з числами від 1 до 12.
- Чого ми навчилися? Can we count this numbers? - Do you like our
lesson?
Оцінювання
Homework / Домашнє завдання.
Пояснення Д.З.
- The lesson is over. You may be free. Good-bye! Have a nice day!
See you later!
Lesson 4.
Тема: У новій школі.
Мета: повторити ЛО, навчити учнів застосовувати ЛО в мовленні та письмі.
Розвивати навички читання, письма, монологічного й діалогічного мовлення; розвивати
фонематичний слух, пам’ять, увагу школярів; прищеплювати вміння аналізувати,
думати, висловлювати свою точку зору, розвивати вміння спілкування, сприяти
розвиткy мовної здогадки.
Тип уроку: урок застосування знань умінь і навичок.
Обладнання: підручник, робочий зошит, картки із завданням.
Хід
уроку.
I.
ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting/
Привітання.
T: Good morning, children!
PS:
Good morning, teacher!
T: Turn
around,
Up and
down,
Say “ Hello”
And
please, sit down!
2.
Перевірка
Д.З.
II.
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
На
сьогоднішньому уроці ми повторимо вивчені вже Л.О. та фрази. Будемо
використовувати їх у спілкуванні та письмі. А найактивніші учні отримають
хороші оцінки. So, let’s start.
Speaking
Впр.4, с.15 (пояснення особових займенників)
Особові займенники в англійській мові (Personal Pronouns)
позначають осіб або предмети з точки зору їх відношення до того, хто мовить. Вони можуть змінюватися за числами, родами
(лише у 3 особі) та відмінками (називним та об’єктним).
До особових займенників у називному відмінку (Nominative
Case) належать:
I, you, he / she / it, we, they
До особових займенників у об’єктному відмінку (Objective
Case) належать:
me, him, her, it, us, them
Повна таблиця особових займенників англійської мови:
Число
|
Особа
|
Відмінок
|
|
Називний
|
Об’єктний
|
||
Однина
|
перша
|
I (я)
|
me (мені, мене)
|
друга
|
you (ти)
|
you (тобі, тебе)
|
|
третя
|
he / she /
it (він, вона, воно)
|
him / her
/ it (його, її, йому, їй)
|
|
Множина
|
перша
|
we (ми)
|
us (нас, нам)
|
друга
|
you (ви)
|
you (вас, вам)
|
|
третя
|
they (вони)
|
them (їх, їм)
|
Як ви можете бачити, в англійській мові особовий займенник you вживається
як в однині, так і в множині. Також слід пам’ятати, що 1 особа однини
завжди пишеться з великої літери.
Особовий займенник it використовується з неживими
предметами, he та she – з живими особами.
Проте в деяких випадках he / she можна вживати і з неживими
істотами. Зазвичай це відбувається у поезії або музиці, коли в такій спосіб
автор хоче передати своє ставлення до предмету.
Фізкультхвилинка
Stand up! Hands up!
Hands down!
Hands
up! Hands down!
Sit down! Hands up!
Hands down!
Hands
down! Shake youe hands!
Put
your hands on the desk!
Auding
Writing
Вправа 1. Перекладіть на англійську мову. Кількісні
числівники.
1.
Один
2.
Три
3.
П’ять
4.
Сім
5.
Десять
6.
Дванадцять
7.
Два
8.
Шість
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Summarizing /Підведення підсумків уроку.
Оцінювання
Homework / Домашнє завдання.
Lesson 5.
Тема: Шкільне приладдя.
Мета: навчальна: ознайомити з новими лексичними одиницями, активізувати
вивчений лексико-граматичний матеріал попередніх розділів, розвивати вміння та
навички читання, письма, усного монологічного та діалогічного мовлення;
розвивальна: розвивати логічне мислення, увагу та зорову пам'ять,
спостережливість, удосконалювати фонетику та артикуляцію звуків, усні
комунікативні уміння з опорою на наочність, логічно висловлювати думку;
виховна:
виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань, підвищувати загальну
культуру учнів.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: підручник, робочий зошит.
Хід
уроку.
I.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО
МОВЛЕННЯ
1.Greeting/ Привітання.
T: Good morning, children! How are you today?
Ps: We are very well, thank you!
2.Повідомлення теми та мети уроку.
T: Today we shall speak about school things. We revise the words
which we learned at our last lesson and we’ll learn new words. We’ll also
practice in using the new questions What is this? And give answers This is a
…..
3.Перевірка домашнього завдання.
II.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
-
Пояснення
вживання артикля в англійській мові
-
Запис
нових ЛО
-
pupil
школа
-
school
діти
-
children
учень
-
window
вчитель
-
teacher
двері
-
door
клас
-
classroom
вікно
Speaking
When I ask you what is this, you must answer This is a …(name the
pictures)
Впр.4, с.17 (Учні повинні порівняти картини)
Auding
Учитель роздає учням картки з малюнками (НО) і читає діалоги. Учні
повинні по-
ставити «галочку» поряд із відповідним малюнком. Після цього вони,
спираючись
на малюнки, в парах інсценують діалоги.
T: Listen and tick () the correct item.
One.
— Look! Is it a textbook?
— No, it’s an exercise book!
Two.
— Look! Is it a pencil?
— No, it’s a brush!
Three.
— Look! Is it a bag?
— No, it’s a pencil case!
Four.
— Look! Is it a desk?
— No, it’s a teacher’s table!
Five.
— Look! Is it an album?
— No, it’s a book!
Writing
Впр.2 с.16
- Гра «Загублене
ехо» (Вчитель називає частинку слова, а учні мають здогадатися яке
слово малося на увазі (відгадки висять по всьому класі діти біжать і знімають
їх і читають відгадку, наприклад : cil-
pencil, bo – book, pencil – pencil-box, book – copybook, -en- pen , -player- CD
player, - com - computer).
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Summarizing /Підведення підсумків уроку.
At home tell your parents about school things.
– And now say what did you remember? Name the pictures. Make up
sentences.
Оцінювання
Найактивніші сьогодні отримуют…. Менш активні…
Homework / Домашнє завдання.
OK. The lesson is over.
– Good – bye!
Lesson 6.
Тема: Множина іменників..
Мета: навчальна:
ознайомити з новими лексичними одиницями, активізувати вивчений
лексико-граматичний матеріал попередніх розділів, розвивати вміння та навички
читання, письма, усного монологічного та діалогічного мовлення;
розвивальна: розвивати логічне мислення, увагу та зорову пам'ять,
спостережливість, удосконалювати фонетику та артикуляцію звуків, розвивати усні
комунікативні уміння з опорою на наочність, логічно висловлювати думку;
виховна:
виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань, підвищувати загальну
культуру учнів, взаємодопомогу.
Тип уроку: урок застосування знань умінь і навичок.
Обладнання: підручник, робочий зошит.
Хід
уроку.
I.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО
МОВЛЕННЯ
Greeting/ Привітання.
T: Good morning, children! How are you
today?
Ps: We are
very well, thank you!
Повідомлення теми та мети уроку.
T: At this lesson we’ll continue discussing
School, and you’ll practise to speak about
a school
things. So, Look at the desk. Tell me please, which things can you see on the
desk?
II.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Пояснення утворення множини іменників
Форму множини утворюють лише обчислювані іменники:
a pen (одна ручка) — many pens (багато ручок)
a table (один стіл) — three tables (три стола)
one car (одна машина) — two cars (дві машини)
a teacher of English (учитель англійської мови) —teachers of
English (учителі англійської мови)
2. Множина іменників
утворюється додаванням до форми однини
закінчення -s (-es)
3.
Правила читання закінчення -s:
після дзвінких приголосних
[z]
|
після голосних
[z]
|
після глухих
[s]
|
a dog — dogs
a doll — dolls
a club — clubs
a wall — walls
|
a shoe — shoes
a sea — seas
a tree — trees
a table — tables
|
a book — books
a lamp — lamps
a hat — hats
a street — streets
|
4. Іменники, що закінчуються на -s, -ss, -x, -sh, -ch, -tch у множині мають
закінчення -es, яке
вимовляється [iz]:
a bus — buses
a box — boxes
a bench — benches
a class — classes
a dish — dishes
a watch — watches
5. До
іменників, що закінчуються на -у з попередньою приголосною, додається закінчення
-es, та
буква -y
перетворюється на -i:
a lady —
ladies a key — keys
a city —
cities a boy — boys
a factory —
factories a day — days
У деяких
іменниках, що в однині закінчуються на –f та -fe, у множині -f змінюється на -v
з додаванням закінчення -(e)s, яке вимовляється [z]:
a life —
lives
a
shelf—shelves
a knife —
knives
a
scarf—scarves
a wife —
wives
Speaking
- Учні по черзі розповідають, які шкільні речі у
них у портфелях.
Гра. «Snowballs».
Ви ж напевно ліпили взимку снігові кульки?..Отже вам повинно сподобатися
наступне завдання. Вам треба називати слова, які ми з вами вже вивчили, але
перший називає одне слово, другий називає слово попереднього учня та додає
своє, і т.д. Наприклад: 1- a pen, 2- a pen, a pencil, 3 – a pen, a pencil, a
book…
Виграє той, хто запам’ятає та назве найбільше слів. Будьте дуже
уважними!
Auding
Writing
Вчитель роздає картки з завданням .Потрібно поставити літери в
правильному порядку, щоб утворилось правильне слово.
enp-
_________
ookb-________
agb-________
cilpen-______
Reading
– And now let’s train in reading in English.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Summarizing /Підведення підсумків уроку.
Бесіда в режимі T→P1→P2→P3.
Т: What did you practise to speak about at
this lesson?
What games did we play?What school things
can you name?
Оцінювання
Homework / Домашнє завдання.
Lesson 7.
Тема: Шкільні друзі.
Мета: Узагальнити
вивчений лексико-граматичний матеріал теми. Познайомити учнів з особовими
займенниками та дієсловом to be. Навчити складати коротку розповідь про своїх друзів. Продовжувати
формувати навички діалогічного та монологічного мовлення. Практикувати учнів у
письмі. Виховувати любов до навчання й повагу до інших людей.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Обладнання: підручник, робочий зошит.
Хід
уроку.
I.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО
МОВЛЕННЯ
1. Greeting/ Привітання.
T: Good morning,
children!
Ps: Good morning, teacher!
2.
Повідомлення теми та мети уроку.
T: At this lesson, you’ll remember how to introduce yourself.
You’ll practise in telling
your name, age and the city or country you live in. You’ll also
learn how to greet people
in the evening and learn a rhyme
about that.
We’ll also talk about Personal
Pronauns and the verb to be
II.ОСНОВНА
ЧАСТИНА УРОКУ
1.
Перевірка домашнього завдання.
2.
Подання та активізація нових ЛО.
-
Пояснення
особових займенників
Бесіда з учнями. Т (указує на себе): І! Учні повторюють жест і
слово. Т (указує на когось із учнів): You! Учні повторюють жест і слово. Т
(указує на одну дівчинку, іншу дівчинку): She, she! Учні повторюють жест і
слово. Т (указує на одного хлопчика, іншого хлопчика): He, he! Учні повторюють
жест і слово. Т (стає поряд із учнями, указує на себе і цих учнів): We! Учні
повторюють жест і слово. Т (указує тільки на учнів): They! Учні повторюють жест
і слово.
Для закріплення виконується вправа 4, с.10.
-
Пояснення
дієслова to be
Приклади вживання дієслова to be
Дієслово to be вживається:
-коли
потрібно представитися незнайомій людині:
— I am
Ivan (мене звуть Іван).
— His
name is John (його звуть Джон).
-Щоб
повідомити своє місцезнаходження:
— I am
in London (я в Лондоні).
— He is
in Moscow (він у Москві).
-Щоб
назвати чиюсь національність:
— I am
Russian (я росіянин).
— She is
American (вона американка).
-Щоб
назвати свою професію або розповісти про хобі
— He is
a doctor (він працює лікарем/він доктор).
— I am a
tourist (я турист).
— We are
teachers (ми вчителя/Ми працюємо вчителями).
Особа
|
Однина
|
Переклад
|
Множина
|
Переклад
|
1
|
I am (I’m)
|
Я є
(знаходжусь)
|
We are
(we’re)
|
Ми є
(знаходжусь)
|
2
|
You are
(you’re)
|
Ти є
(знаходишся)
|
You are
(you’re)
|
Ви є
(знаходитеся)
|
3
|
He / She /
It is (he’s, she’s, it’s)
|
Він / Вона
/ Воно є (знаходиться)
|
They are
(they’re)
|
Вони є
(знаходяться)
|
Впр.5, с.19
3.
Фізкультхвилинка.
Учитель вимовляє команди, супроводжуючи їх рухами. Учні повторюють
рухи. Потім учитель вимовляє команди, а учні самостійно виконують відповідні
рухи.
Т: Hands up! Hands
down!
Hands on hips! Sit down!
Hands up! To the sides!
Bend left! Bend right!
One, two, three! Hop!
One, two, three! Stop!
Writing Учні записують
в зошит відмінювання дієслова to be та
складають короткі речення за зразком з вправи 4, с.19.
Reading
– And now let’s train in reading in English.
Впр. 2, с.18
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Summarizing /Підведення підсумків уроку.
–
Dear friends!
Thank you for
your hard work today.
– Was it easy or difficult for you?
– What was especially interesting for you
to do?
Оцінювання
– Your marks are ...
Homework / Домашнє завдання.